Paryžius – meilės miestas!

Paryžius.

Paryžius. Straipsnio apačioje pateikiame kelionės planą Google maps žemėlapyje. Juo galite naudotis visur ir visada. Planas sudarytas už jus 😊 Žinome, kad smagu planuoti, bet pagrindiniai akcentai jau yra😊

Paryžius – Prancūzijos sostinė. Gyventojų skaičius sieka – 2,15 mln. Europos Sąjungos lentelėje pagal gyventojų skaičių miestas rikiuojasi 5 vietoje, o senajame Europos žemyne – 9. Miestas yra žinomas dėl begalės istorinių paminklų, unikalios kultūros, skanaus maisto ir tobulos architektūros.

Keliaudami mieste, išvysite begalę tautinių mažumų iš viso pasaulio. Juk tai meilės miestas, kuris teigia apie svajonių gyvenimą! Paryžiuje yra įsikūrusi viena iš svarbiausių būstinių – EBPO (Europos bendradarbiavimo ir plėtros organizacija).

Mieste labai išvystytas turizmo sektorius.

Šis miestas lyderiaujantis visame pasaulyje pagal aplakomų turistų skaičių. Per metus Paryžių aplankė rekordiškai daug žmonių- net 29 mln. Nesvarbu ar žiema ar vasara, keliautojų Paryžius turi visais metų laikais ir iš įvairiausių pasaulio kampelių. Aplankęs paryžių pripažysti, kad jis turi kažką tokio, kas nurungia visus pasaulio miestus ir nori sugrįžti į jį vėl 😉 Didžiausi kritikai įsimyli šį miestą.

Garsūs vardai. Jeigu girdėjai šiuos vardus tai jie yra susiję su Paryžiumi – Pablas Pikasas, Van Gogas, Renuaras, Salvadoras Dali. Taip tai garsūs menininkai. Miestas turi sukaupęs milžinišką kiekį meno kūrinių, kurie yra išdėstyti įvairiose galerijose. Viena žymiausių vietų – Luvra ir Orše muziejus.

Maistas. Kasdienybė prancūzo pusryčiuose yra kruasanas. Išvysite begalę parduotuvių, kuriose parduodami sumuštiniai su įvairiais garnyrais. Taip pat vienas idomesnių patiekalų – varlių šlaunelės 😊 Vynas ir šampanas – neatsiejame prancūzo gyvenimo dalis.

Architektūra. Mieste bene, kas 500 metrų išvysite stovinčia skulptūrą ar paminklą, o eidami iki jų susidursite su galingais architektūriniais šedevrais. Kiekviena Paryžiaus gatvelė dvelkia romantika, buhemija, ir kviečia kurti, tapyti.

Trumai apie mūsų kelionę.

Šį kartą skrydžio laikas leido mums pailsėti. Jis nėra ankstyvas. Išvykimas 2022-10-10 14:25. Neabejoju, kad mažas jauduliukas ir laukimas ypač įdomios kelionės į Paryžių mus pažadino ir mes jau 8 ryto pradėjome aptarinėti kelionę. Atvykus į oro uostą tradiciškai prisėdame į restoraną, suvalgome skanų užkandį. Stengiamės pasidžiaugti tokiomis progomis ir pasimėgauti tais malonumais, kurie namuose gali kelti rūtiną 😊 Matome savo lėktuvą. Einame į patikrą. Esame jau pripratę prie skrydžių, tačiau galime tumpai užsiminti apie oro linijas. Mes vieningai su žmona sutariame, kad pirmą kartą skridome Air Baltic oro linijomis, kurios paliko nemažą įspūdį. Lėktuvas patogus, paslaugus, kyla ir leidžiasi ypač maloniai, ko negalima pasakyti apie Ryan Air. Galbūt galima pabrėžti, kad Wizz air linijos turi daugiausiai vietos. Grįštant prie mūsų kelionės mes nusileidžiame Charles De Gaulle oro uoste. Tai yra vienas didžiausių Paryžiaus oro uostų. Nusileidus oro uoste mes pirmiausia nuėjome į autobusų sotį, kuri yra pačiame oro uoste.

Kelionė.

Tikėjomės važiuosime autobusu ir apžvelgsime kaip atrodo Paryžiaus miesto pakrasčiai. Tačiau po 15 minučių niekas neatvyko. Nutarėme judėti su metro. Tai vienas pagrindinių transportų Paryžiuje, kuris pasiekia tolimiausią tašką per 1 h. Keliaujant metro, ji dažnai važiuoja ne tik požemiais, tad galimybė pamatyti miesto pakraščius bus. Verta paminėti tai, kad atvykus prie metro linijos, reikia nusipirkti kelionės kortelę iš automatų. Jie atrodo visai kaip bankomatai. Nepergyvenkite, šalia bilietų pirkimo automatų yra darbuotojas, kuris su malonumu padės. Tam, kad suprasti – reikia ieškoti užrašo „PARIS BY TRAIN“. Galimai šalia jo bus nupieštas Eifelio bokštas. Metro traukiniai važiuoja ypač dažnai, kas 5-10 minučių.

Pabrėžiu, kad važiuojant metro itin patogu naudoti google maps programėlę, kurioje pasižymėkite jūsų viešbučiui artimiausią stotelę.

• Metro gali ir nevažiuoti visai prie pat, tad gali tekti ir persėsti. Taip ir prasideda jūsų pažintis ir suvokimas, kaip veikia visai kitokio pobūdžio miestas turintis visiškai kitokią infrastruktūrą.

Atkeliavome iki savo viešbučio Arty Paris Porte de Versailles by River. Likome nustebinti, kadangi vos už 100 eurų gavome 10 kvadratų kambarį. Kambarys tvarkingas, bet ypač didelio dėmesio kambario remontui neskirta. Kiek teko domėtis, Paryžiuje tai yra įprasta, maži kambariai, maži dušai, maži liftai, labai siauri koridoriai. Po susitvarkymo kambaryje, palikome daiktus ir nusprentėme išjudėti vakarop link Eifelio. Juk tai pirmas objektas, kurį kiekvienas turistas privalo pamatyti. Priėjus prie lifto ir jam atsidarius, Eglė iškarto pabėgo ir pradėjo leistis laiptais, nes pamačius tą liftą gali kilti klaustrofobija 😊 Kadangi liftas yra reikia leistis. Galiu paminėti tik tai, kad mano pečiai beveik lietė sieneles. Liftas skirtas vienam žmogui, labai siauras ir užstrigus, galima būtų patirti ypač nemalonius jausmus. Mūsų kelionė iki Paryžiaus Eifelio atėmė žadą nuo miesto didingos infrastruktūros. Kągi visdėlto reikėtų aplankyti šiame mieste ir ką mes apkeliavome?

Jeigu planuojate kelionę į Paryžių, neabejokite, pasimesite objektų pasirinkime. Tokio kiekio lankomų vietų nepateikia beveik nei vienas pasaulio miestas. Tad pabrėšiu jums kelis pačius svarbiausius ir privalomus aplankyti objektus.

Prancūzija. Ką pamatyti Paryžiuje?

Eifelio bokštas (Tour Eiffel) – tai yra Paryžiaus simbolis ir viena labiausiai lankoma pasaulio vietų. Jis buvo statytas tik kaip laikinas statinys. Aukštis – 324 m, statybos metai – 1889 m. Statyta, tam kad paminėti Revoliuciujos šimtmetį. Šis statinys suprojektuotas Gustavo Eifelio. Liftu galite pakilti į bokštą netgi galite išmėginti savo fizinę formą ir įveikti 1665 laiptelius. Užkilę į Eifelį galėsi pasakyti sau, kad „Mačiau miestą ir jo gražią panoramą iš Paryžiaus bokšto“. Laikoma viena nuostata – jeigu nebuvote Eifelio bokšte – nebuvote Paryžiuje 😊 Naktinis Eifelis vienareikšmiškai gražesnis už dieninį, o bilietus rekomenduojame nusipirkti iš anksto: ČIA. Taip pat reikėtų įsiminti tai, kad po vidurnakčio bilietų kaina žymiai mažesnė!

Luvras (Palais de Louvre) – daugiausiai lankytojų visame pasaulyje sulaukiantis objektas, kuris taip pat yra vienas didžiausių Prancūzijos muziejų. Kaip jį pamatysite gyvai, jis atims jums žadą. Įėjimai yra keli. Pasidomėkite, kadangi tai svarbu, kadangi įėjimas per centrinę stiklo piramidę yra unikalus, tačiau gali tekti palaukti iki 2-3 valandų. Muziejuje išvysite žymiausiu pasaulio meno kūrinius: Leonardo da Vinčis, „Mona Liza“- Džokonda. Taip pat teks pamatyti Napoleono III apartamentus. Pamatysite tokį milžinišką kiekį senovinių paveikslų, kad net nesustosite. Eisite aplankyti pačius pagrindinius. Eugene’o Delacroix “Laisvė vedanti liaudį” mano manymu antras žymiausias paveikslas, kurį reik pamatyt. Sekančiame aukšte rasite begalę senovinių skulptūrų, skeptrų ir tt.

Triumfo arka – Šarlio de Gorio aikštėje 50 metrų aukščio ir 45 metrų pločio. Arkos apačioje nežinomo kareivio kapas. Šalia – Eliziejaus laukai. Nuo arkos viršaua atsiveria įspūdingas miesto vaizdas į 12 Paryžius prospektų.

Eliziejaus laukai – tai viena žinomiausių Paryžiaus gatvių, kurioje matysite labai daug kavinių, restoranų, parduotuvių. Ji randasi tarp Triumfo arkos ir Santarvės aikštės.

Paryžius. Notredamo katedra – žinomiausia bažnyčia Paryžiuje. Kitaip Dievo motinos bažnyčia. Joje buvo karūnuojami Prancūzijos karaliai, taip pat joje buvo karūnuotas ir Napoleonas Bonapartas. Ją statė net 200 metų. 2019 metai katedrą pasiglemžė gaisras, kuris ją visiškai suniokojo. Stogo neliko. E. Makrono iniciatyva buvo užsibrėžta per 5 metus atstatyti šį visuomenės paminklą ir prikelti turistams.

Monmartras – pati aukščiausia vieta Paryžiuje. Joje įkurdinta spats žinomiausias rajonas. Tai yra menininkų erdvė. Gatvės menininkas gyvenantis 2 milijonų vertės bute, parduoda paveikslus už keliasdešimt eurų. Rajonas labai brangus NT prasme. Viena garsiausių vietų Monmartre yra Moulin Rouge kabaretas. Po pasirodymo jūs jį atsiminsite visą savo gyvenimą. Atlikėjus stengiasi organizatoriai nekeisti, kadangi kabaretas organizuojamas ypač dažnai. Galima aplankyti Salvadoro Dali muziejų, Monmartro muziejų. Miesto grožis – Šv. Jėzaus širdies bazikila. Balta, romantinio stiliaus bažnyčia.

Šis miestas yra vienas gražiausių miestų Europoje, kurį privalote aplankyti bent kartą gyvenime!

Daugiau nuostabių straipsnių rasite: Ką pamatyti ?