Kelionę organizavome mes, turizmo ir viešbučių vadybos studentai iš Lietuvos ir Latvijos!

Estija_Pesciuju_turas_31

Kelionė į Estiją balandžio 2-6d. Turizmo ir viešbučių vadybos studentai

Pirmoji kelionės diena:

Kelionėje dalyvavo 22 žmonės, ją organizavome mes, turizmo ir viešbučių vadybos studentai iš Lietuvos ir Latvijos, buvome lydimi dviejų dėstytojų. Pirmoji diena buvo išvykimas nuomotu autobusu iš Kauno į Haapsalu miestą. Baltijos mažoji Venecija- Haapsalu. Pirmasis sustojimas pietūs, stojome pusiaukelėje, Rygoje, “Saga” prekybos centre, kadangi keliavo Lietuvos ir Latvijos studentai sustojimas buvo skirtas pietums ir latvių paėmimui. Apsistojome “Kongo Hotel” Haapsalu mieste. Pavakarieniave viešbutyje pasivaikščiojome ir patyrinėjom miestelį. Oro sąlygos neleido ilgai pasivaikščioti, kadangi visą vakarą stipriai lijo lietus. Aplankėme Haapsalu kurortą, kuris yra įtrauktas į vieną iš lankytinų objektų bei miestelio pilį, kuri garsėja savo baltosios moters vaiduokliu. Tikima, kad ją galima pamatyti bei išgirsti raudant lietingomis naktimis, visi įdėmiai klausėmės, bet moters vaiduoklio pamatyti ar išgirsti nepavyko. Žygiuojant link viešbučio aplankėme ir  pajūrį. Pirmoji diena buvo rami, ilgai važiavome, tad laiko aplankyti miestelį neturėjome per daugiausiai.

Antroji kelionės diena:

Keltu kėlėmės į Hiiumaa salą. Iškarto važiavome į karo muziejų, kuriame yra XX a. karinė technika. Muziejuje turėjome gidą, kuris išsamiai papasakojo apie Hiiumaa salos gynimą karo metu, aprodė visus eksponatus ir pasakojo jų istorijas. Patyrinėje muziejų išskubėjome pietauti į “Mamma mia Pizzeria” visi valgėmė Itališkus makaronus su vištiena. Antrąją dieną, teko šiek tiek skubėti, kadangi oro sąlygos buvo mums nepalankios, visą dieną snigo, keliai buvo patvinę ir slidūs. Po pietų leidomės į kelią, turėjome aplankyti išgarsėjusi medinį eifelio bokštą ir kitus menininko sukurtus eksponatus, bet deja dėl sniego ir lietaus sukelto potvynio negalėjome patekti į šią laukuose esančią parodą. Šiek tiek nusiminę važiavome į “Elamuskeskus Tuuletorn” muziejų.

Tai yra modernus interaktyvus muziejus, kuriame galima išbandyti lipimo sieną, pamatyti visą salą nuo muziejaus stogo, išbandyti audros ir vėjo kambarį, pamatyti senovinę pirtį, parduotuvę, namą. Taip pat po muziejaus turo yra galimybė atsipalaiduoti ir pažaisti boulingą. Visiems pasikunkuravus boulingo salėje, vakarieniavome tam pačiame centre, o tada keliavome į viešbutį “Kassari holiday resort”,  kuriame praleidome naktį.

Trečioji kelionės diena:

Trečioji diena prasidėjo anksti, iš viešbučio pajudėjome 7.00 ryte, kadangi reikėjo nuvykti į keltą, kuriuo kėlėmės į Saaremaa salą. Saaremaa sala yra didžiausia Estijos sala, bet joje gyvena tik apie 30000 žmonių, tad eismo sąlygos keliauti yra puikios.  Pirmasis sustojimas buvo “Angla” vėjo malūnų parkas. Ši vieta turi kelis jau neveikiančius malūnus, kurie yra atidaryti kaip muziejus, taip pat galima aplankyti  muziejų įkurta senoviniame name, kuris kupinas senolių rankdarbių, įrankių, skulptūrų. Pasidairę po muzieju keliavome į kaimo užeigą “Ansekula Teelistemaja” čia ragavome estiškus pietus, bulves su kepta kiauliena, daržovėmis bei naminius jogurtinius ledus.

Pavalgę išrūkome į vieną svarbiausių Estijos švyturių “Sorve” švyturį, kuris taip pat turi ir muziejų, kuriame galima rasti visus užregistruotus laivus, kurie buvo pasiekę pakrantę. Važiuojant visi smagiai leidome laiką autobuse, žaidėme linksmus žaidimus bei studentai buvo paruošę BINGO žaidimą. Kelionė iki švyturio visiškai neprailgo. Teko paplušėti lipant į patį švyturio viršų, bet užkopus atsivėrė nuostabūs Baltijos jūros vaizdai. Reginys buvo įspūdingas, stiprus ir šaltas vėjas švyturio viršuje nesutrugdė padaryti kelias nuotraukas. Kelionė toliau tęsėsi kitas sustojimas – Panga uola. Naktį praleidome Kuressaare miestelyje “Meri Seaside hotel & SPA” taip pat viešbutyje vakarieniavome. Kuressaare miestas yra pagrindinis Saaremaa salos miestas, bet jį aplankėme sekančią dieną. Trečioji kelionės diena buvo aktyvi bei produktyvi.

Ketvirtoji kelionės diena:

Ketvirtoji diena turėjo būti tokia pat aktyvi kaip ir trečioji, bet lietus ir šaltas vėjas pakeitė mūsų planus. Papusryčiavę viešbutyje keliavome į Kuressaare kolegiją, kur mums buvo kelios paskaitos apie Estiją, lankomas vietas bei objektų patogumą žmonėms. Po paskaitų mums aprodė kolegiją, papasakojo apie jų turima techniką ir įgyvendintus projektus. Pietavome “Ristorante la Perla”, po pietų judėjome link Kuivastu uosto, pakeliui stojome Kaali laukus, ten aplankėme meteorito paliktą kraterį. Keltu kėlėmes iš Kuivastu į Virtsu, o iš Virtsu važiavome į paskutinį mūsų planuotą aplankyti miestą Parnu. Apsistojome “Hestia Hotel Strand” viešbutyje. Paskutinę kelionės naktį apsistojome 4* viešbutyje, visi buvome pavarge, įspūdžiai ir pamatyti reginiai sukosi galvose, tad visą kelionę aptarėme baseine bei pirtyje. Paskutinis vakaras buvo ramus, vakarieniavome viešbutyje, visi studentai kartu smagiai leidome laisvą laiką.

Penktoji kelionės diena:

Penktoji diena prasidėjo ganėtinai vėlai, 9.00 mes žygiavome į Parnu miestelio centrą. Vėlgi oro sąlygos buvo nedėkingos, lietus ir šaltas vėjas vertė visus žygiuoti vis greičiau. Aplankėme miesto rotušę, pagrindinius vartus, miestelio įkūrėjo Olev Siinmaa paminklą. Pasivaikščioję po miestelį keliavome į “Pernova gamtos namus”. Tai yra vieta verta aplankymo, mūsų grupė stebėjo informatyvų 5D filmuką apie planetų atsiradimą. Šioje vietoje yra daug gyvūnų eksponatų, drugelių kolekcijos, botanikos sodas ir daugybė kitų reginių. Galiausiai visi sėdome į autobusą ir važiavome į paskutinį kelionės objektą, apžvalgos aikštę “Parnu Papiniidu matkaraja vaatetorn”. Pasivaikščioje apžvalgos aikštelėje, ėjome pietauti į viešbutyje “SPA Tervise Paradiis”. Po pietų pajudėjome atgal į Kauną, turėjome kelis sustojimus, kadangi Latvijoje reikėjo išleisti kelionės draugus.  Kelionę organizavome mes studentai, tai  buvo sudėtingas bei įdomus iššūkis, kadangi partneriavome su latviais studentais išvyka buvo anglu kalba. Visą kelionės filmą anglų kalba galite pamatyti atsidarę šią nuorodą.